Tuesday 25 September 2012

Android 4.1 Jelly Bean for Samsung Galaxy S3

Android rasmi versi 4.1 Jelly Bean untuk telefon Samsung Galaxy S3 telah dikeluarkan :

Kelebihan Samsung Galaxy S3 Jelly Bean :
  • Projek Butter - UI animasi lancar dengan kadar bingkai yang lebih tinggi.
  • Google Now.
  • Sokongan menaip suara Offline.
  • Pemberitahuan kawasan  diperkembangkan  dengan lebih baik.
  • Tetapan organisasi lebih baik.
  • Dua mod yang berbeza untuk home screen behavier
  • Resizable main pop-up window.
  • S aplikasi Nota menggantikan Memo S.
  • Melayari internet dengan lebih pantas.
Android 4.1 Jelly Bean juga dapat menaik tarafkan telefon tersebut dengan lebih lancar dan menjadikan applikasi dan games bergrafik tinggi menjadi lebih pantas.




Android 4.1 Jelly Bean juga dapat menaik tarafkan camera dan rakaman dengan lebih baik. Gambar dibawah menunjukkan kualiti gambar pada camera ICS dan Jelly Bean :

Android 4.0.3 ICS :
Android 4.1 Jelly Bean:

Dan disini ada contoh rakaman video 1080p ICS dan Jelly Bean :


kesimpulan

Tiada soalan Jelly Bean update mewakili satu langkah utama ke hadapan untuk Galaxy S III. Ia membawa sekumpulan penambahbaikan, pengoptimuman dan sejuk ciri-ciri baru, yang manakala tidak betul-betul penting untuk pengalaman pengguna adalah agak baik untuk mempunyai. Samsung layak kredit beberapa untuk bukan sahaja membawa kemas kini tepat pada masanya, tetapi juga membuat peralihan licin cantik. Terdapat tiada pepijat atau beberapa glitches UI baru diperkenalkan untuk bimbang tentang - anda hanya mendapatkan untuk menikmati barang kecil yg murah tanpa gangguan.
Lebih penting lagi ia akan membolehkan Samsung Galaxy S III untuk melanjutkan kelebihan berbanding pesaing quad-core, yang masih belum menerima versi terbaru Android. Melompat dari ICS Jelly Bean tidak begitu besar sahaja membuat anda memilih satu telefon pintar kuasa berbanding dengan yang lain, tetapi perdana Samsung telah melakukan agak baik walaupun sebelum ia mempunyai bahawa kelebihan tambahan.
Untuk meletakkan ia hanya - kita benar-benar suka Jelly Bean berkuasa Samsung Galaxy S III dan sekali update rasmi tiba, kita tidak boleh melihat di luar untuk telefon pintar yang terbaik di luar sana.

           

No comments:

Post a Comment